INFORMÁCIE PRE KONCOVÝCH UŽÍVATEĽOV
											Informácie pre užívateľov sú zverejňované spoločnosťou 
AnTechNet, s.r.o. na základe § 42 ods. 1 zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách (ďalej aj ako "Zákon") v spojení s čl. IV. bod 2 ods. 1 Všeobecného povolenia č. 1/2014 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
											
1. Identifikačné údaje podniku
											 Obchodné meno: AnTechNet, s.r.o.
											 Právna forma: Spoločnosť s ručením obmedzeným
											 Sídlo: 1. mája č.58, Kysucké Nové Mesto 02401
											 Identifikačné číslo (IČO): 36 361 780
											 Zápis v Obchodnom registri: Okresný súd Žilina, oddiel: Sro, vložka: 17585/L
											Viac informácií...
											
											2. Rozsah ponúkaných služieb
											V rámci elektronických komunikačných služieb prostredníctvom pevnej siete poskytovaných spoločnosťou 
AnTechNet, s.r.o. tvoria základný rozsah nasledujúce služby:
 											
 Internetové služby
											 Služby televízie (retransmisia)
											
											3. Štandardné zmluvné podmienky
											Štandardné zmluvné podmienky poskytovania elektronických komunikačných služieb sú určené vo Všeobecných podmienkach spoločnosti 
AnTechNet, s.r.o. pre poskytovanie elektronických komunikácií (ďalej aj ako "Všeobecné Podmienky"). Aktuálne znenie Všeobecných podmienok je dostupné tu: 
 Všeobecné podmienky.
											
											
4. Štandardné ceny
											Štandardné ceny s informáciou o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobností o uplatňovaných štandardných zľavách, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami alebo iných identifikátorov sú uvedené v 
 Tarifách príslušných služieb. Aktuálne znenia týchto dokumentov nájdete tu 
 Cenník služieb.
											
											
											
5. Reklamačný poriadok
											Reklamačný poriadok týkajúci sa reklamácii elektronických komunikačných služieb poskytovaných spoločnosťou je obsiahnutý v časti VI. Reklamačný poriadok Všeobecných podmienok spoločnosti 
AnTechNet, s.r.o., ktorých aktuálne znenie nájdete tu: 
 Všeobecné podmienky.
											
											
											
6. Mechanizmy na urovnanie sporov
											Informácie o práve účastníka predložiť spor po uskutočnení reklamačného konania Úradu pre reguláciu elektronických komunikácii a poštových služieb, nájdete v časti VII. Všeobecných podmienok, ktorých aktuálne znenie nájdete tu: 
 Všeobecné podmienky.
											Spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. má záujem a úsilie riešiť akýkoľvek prípadný spor s účastníkom prednostne mimosúdnou cestou, t.j. vzájomnou dohodou.
											
											
											
7. Druhy ponúkaných servisných služieb
											Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou 
AnTechNet, s.r.o. nájdete v na stránke 
Viac informácií.... Druhy ponúkaných servisných služieb nájdete v Tarifách príslušných služieb 
 Cenník služieb.
											
											
											
8. Informácie o zmenách podmienok
											Spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. bude informovať účastníkov o akýchkoľvek zmenách týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám alebo ich používania spôsobom uvedeným v časti II., článok 3 Všeobecných podmienok, ktorých aktuálne znenie nájdete tu : 
 Všeobecné podmienky.
											
											
											
9. Informácie o postupoch zameraných na meranie a riadenie prevádzky
											Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou 
AnTechNet, s.r.o., zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené vo Všeobecných podmienkach alebo príslušnej Tarife pre poskytovanie služieb. Aktuálne znenia nájdete tu :
											
 Cenník služieb
											 Všeobecné podmienky
											
											
											10. Informácie o produktoch a službách určených pre zdravotne postihnutých účastníkov
											Spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. aktuálne neponúka produkty špecificky určené pre zdravotne postihnutých Účastníkov.
											
											
											
11. Informácie o kvalite služieb
											Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb spoločnosti 
AnTechNet, s.r.o. sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a v príslušnej Tarife pre poskytovanie služieb.
											O používanie Služby sa môže uchádzať každý záujemca. Aktuálne znenia nájdete na :
											
											
 Všeobecné podmienky
											NA STIAHNUTIE
											
											
											12. Informácie o maximálnej prenosovej rýchlosti internetu
											Informácie o maximálnej prenosovej rýchlosti smerom k užívateľovi a od užívateľa v rámci služieb umožňujúcich prístup k sieti internet sú uvedené v príslušnej Tarife pre poskytovanie služieb a na webovej stránke. Aktuálne informácie a znenia týchto dokumentov nájdete na :
											
INTERNET
											DUO
											Užitočný SW
											
											
											13. Informácie o pravidlách a opatreniach na reguláciu sieťovej prevádzky
											Informácie o pravidlách a opatreniach na reguláciu sieťovej prevádzky (napríklad pravidlá správneho využívania služieb (FUP), filtrovanie, blokovanie, agregácia) a tiež informácie o vplyve ich uplatnenia na využívanie služby koncovým používateľom, ak sa takéto pravidlá a opatrenia na sieti alebo službe uplatňujú sú uvedené najmä vo Všeobecných podmienkach a v Tarife služieb pre danú službu. Aktuálne znenia nájdete tu :
											
 Cenník služieb
											 Všeobecné podmienky
											
											
											14.Informácie v súlade s prílohou č. 2 Všeobecného povolenia
											Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet v zmysle prílohy č. 2 Všeobecného povolenia č. 1/2014, ako sú: parametre pripojenia vo vlastnej sieti, politika spravodlivého užívania a parametre riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku sú uvedené v príslušnej 
Tarife k danej službe pri konkrétnej službe, ktorej sa parametre majú týkať.
											
											
											
15. Informácie o službe televízie (retransmisia)
											Spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. v zmysle Všeobecného povolenia č. 1/2014 informuje, že prístup k programovým službám verejnosti získala od vysielateľa zriadeného zákonom bezplatne. Povinnosť platiť za služby televízie obsahujúci predmetné programové služby tým nie je dotknutá.
											
											
											
16. Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr
											Pravidelné mesačné poplatky za poskytovanie služieb sa uhrádzajú vopred 
do 15-teho dňa príslušného obdobia za zvolenú službu v súlade s platnou 
tarifou pričom 15. (pätnásty) deň je posledný dňom splatnosti. Dňom splatnosti mesačného poplatku sa rozumie deň pripísania úhrady na účet spoločnosti 
AnTechNet, s.r.o.. Pri úhradách prostredníctvom bezhotovostného platobného styku je nutné vždy uvádzať 
spravny variabilný symbol platby. Inak užívateľ berie na vedomie, že takéto platby bez správneho variabilného symbolu nebudú riadne zaúčtované a bude to považované za omeškanie užívateľa s úhradou ceny.
											
Ak užívateľ nezaplatil cenu za poskytované služby v termíne splatnosti, spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. najskôr upozorní užívateľa v zvyčajne druhý pracovný deň po splatnosti na túto skutočnosť nespoplatnenou upomienkou, predovšetkým formou SMS správy na kontaktné telefóne číslo alebo e-mail na kontaktnú e-mailovú adresu.
											
V prípade oneskorenia úhrady ceny služby spojeného s potrebou zaslania písomnej upomienky môže byť užívateľovi účtovaná sankcia vo forme zmluvnej pokuty, resp. sankčného poplatku vo výške podľa platnej 
Tarify.
											
Ak užívateľ neuhradí cenu za poskytované služby ani po uplynutí dodatočnej lehoty 10 dní od upozornenia má spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. právo pristúpiť k obmedzeniu alebo prerušeniu poskytovania služieb. V takomto prípade môže dôjsť zároveň k účtovaniu poplatku za obmedzenie alebo prerušenie poskytovania služieb vo výške podľa platnej 
tarify.
											
Ak užívateľ neuhradí cenu za poskytované služby ani do 45 dní po jej splatnosti, spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. má právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní elektronických komunikačných služieb. V prípade ak dôjde z tohto dôvodu k porušeniu záväzku viazanosti, spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. má právo vyúčtovať účastníkovi zmluvnú pokutu vo výške a za podmienok dohodnutých v zmluve alebo príslušnom dodatku s viazanosťou.
											
Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr sú uvedené vo 
 Všeobecných podmienkach.
											
Vo všeobecnosti spoločnosť 
AnTechNet, s.r.o. uplatňuje politiku upozornenia užívateľa na nezaplatenú službu dostatočný čas pred blokovaním služieb.