Stav siete...

- 2025-04-23 Výpadok elektrickej energie zo strany SSED v takmer celom Kysuckom Novom Meste. Toto môže v niektorých častiach mesta spôsobovať nedostupnosť INTERNETu

- 2025-04-04 Máte časté výpadky INTERNETU cez wifi pripojenie ?
Časté výpadky internetu sú spôsobené starou verziou programu (firmwaru) vo Vašom WiFi routri TP-Link C80. Pre odstránenie tohto problému je potrebná aktualizácia firmwaru podľa tohto návodu: Nastavenie wifi routra TP-Linkl C80. V prípade otázok nás kontaktujte.

- 2024-12-20 Informácia o zavedení Distribučného poplatku
Vzhľadom na aktuálnu informáciu zo strany Stredoslovenskej distribučnej, a.s. o takmer 100% navýšení poplatku za prenájom fyzickej infraštruktúry ( podperných bodov ), ktoré využíva naša spoločnosť pre distribúciu služieb v lokalitách Radoľa, Lopušné Pažite, Dolný Vadičov, Horný Vadičov, Kysucký Lieskovec a častiach Kysuckého Nového Mesta s individuálnou bytovou výstavbou, sme nútení tento náklad

- 2024-11-01 Informácia k plošnej zmene koncových cien služieb s ohľadom na zmenu DPH
S platnosťou od 1.januára 2025 sa zákonom mení sadzba DPH z pôvodných 20% na 23%. Ceny našich služieb bez DPH sa k tomuto termínu nemenia, avšak zákonom zmenená výška DPH ovplyvní ich výslednú cenu. Informáciu o novej koncovej cene obdrží každý zákazník primárne formou SMS správy. V prípade, že na zákazníka mobilný telefón neevidujeme, informáciu budeme doručova

- Dňa 31.12.2023 ukončia svoje vysielanie dokumentárne stanice Discovery Science a DTX. Toto rozhodnutie je výsledkom stratégie Warner Bros Discovery optimalizovať svoj obsah a portfólio lineárních kanálov v regióne.

- Na základe medializovaných informácii o odstránení nelegálnej optickej siete v obci Nesluša zo dňa 2.11.2023, ubezpečujeme našich zákazníkov, že spoločnosť AnTechNet, s.r.o. využíva infraštruktúru SSD za účelom poskytovania internetových služieb v súlade s platnou nájomnou zmluvou.

- Skôr ako oznámite poruchu reštartujte vaše zariadenia (TV prijímač, Modem, Opticky prevodník, Router).Reštart znamená odpojenie zariadenia z elektrickej zásuvky aspoň na 20 sekúnd a následné pripojenie.




Nahlásenie poruchy

- Skôr ako nahlásite poruchu reštartujte vaše zariadenia
   (Problém s TV: TV prijímač, Problém s INTERNETOM: káblový modem alebo opticky prevodník a wifi router).
- Reštart znamená odpojenie zariadenia z elektrickej zásuvky aspoň na 20 sekúnd a následné pripojenie.
- Vo väčšine prípadov REŠTART zariadenia problém vyrieši.